piątek, 16 sierpnia 2013

Louise i Tino

Kolejna sobota i kolejne spotkanie z parą młodą .
Tym razem na ślub zaprosili mnie Louise i Tino,a ceremonia odbyła się w miasteczku Frederiksvaerk.
Lato jeszcze w pełni i choć dzień był gorący to w powietrzu zanosiło się na zmiany.
Louise przygotowywała się w mieszkaniu swojej mamy, fryzura ,make up,,i lekkie zamieszanie ponieważ czasu coraz mniej.
kiedy już zrobiłem klika zdjęć Louise w sukni i w welonie szybko pojechałem do kościoła,,aby móc uwiecznić przyjazd młodej i podejście do ołtarza.
Tradycyjnie ojciec młodej wprowadza córkę do kościoła i oddaje jej rękę młodemu.
Zaraz po ceremonii pojechaliśmy do małej miejscowości Liseleje gdzie rozciągają się długie plaże północnej Zelandji.
Plener był zaplanowany na godzinie czasu,jednak po piętnastu minutach musieliśmy uciekać ze względu na urwanie chmury.
mieliśmy mało czasu ale niebo przed burzą  było  zjawiskowe ,dramatyczne ,i choć Louise krzyczała do mnie . uciekamy . to prosiłem aby wytrzymała jeszcze chwile,,a w oddali widać już było nadchodzącą ulewę.
Zrobiliśmy kilka ujęć i zrobiliśmy wyścig do samochodu,,,dobrze że kierowca zamknął dach w pięknym amerykańskim kabriolecie.
Pojechaliśmy do domu weselnego i tam mogłem fotografować na sucho całą Zabawę i choć przez okna widać było błyski to przyjęcie było bardzo udane .




















Fotografia slubna
Dania,Szwecja,Niemcy,Polska
LukasFoto
tel.+45 22461187
mail@Lukas-foto.com
3300 Frederiksvaerk
Danmark


2 komentarze:

  1. Romantyczna uroczystość i para młoda bardzo elegancka. Fotki jak zwykle świetne i profesjonalnie wykonane, a do tego te malownicze pejzaże w tle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz,rowniez pozdrawiam.

      Usuń